Kamis, 29 September 2011

Bruno Mars - It Will Rain

Kamis, September 29, 2011 0 Comments
If you ever leave me baby,
leave some morphine at my door,
Cuz it would take a whole lot of medication,
To realise what we used to have, we don’t have it anymore.

There’s no religion that could save me, 
no matter how long my leaves are on the floor (ooooh) 
so keep in mind all the sacrifices I’m making,
to keep you by my side, and keep you from walking out the door

[Chorus]
Cuz there’ll be no sunlight, if I lose you baby.
There’ll be no clear skies, if I lose you baby.
Just like the clouds pass, I would do the same,
If you walk away, everything will rain, rain, rain.

(ooooh, ooooh, ooooh, ooooh)

I’ll never be your mother's favourite; 
your daddy can’t even look me in the eye.
(ooooh) if I was in their shoes id be doing the same thing,
saying there goes my little girl, walking with that troublesome guy.

But they're just afraid of something they can’t understand,
(ooooh) but little darling watch me change their minds.
Yeah for you, I’ll try, I’ll try, I’ll try, I’ll try,
I’ll pick up these broken pieces till I’m bleeding, if that’ll make it right.

[Chorus]
Cuz there’ll be no sunlight, if I lose you baby.
There’ll be no clear skies, if I lose you baby.
Just like the clouds pass, I would do the same,
If you walk away, everything will rain, rain, rain.

(Ooooh, ooooh, ooooh)

[Bridge]
(Ooooh) Don’t you say, goodbye,
don’t you say, goodbye,
I’ll pick up these broken pieces till I’m bleeding, if that’ll make it right.

[Chorus]
Cuz there’ll be no sunlight, if I lose you baby.
There’ll be no clear skies, if I lose you baby.
Just like the clouds pass, I would do the same,
If you walk away, everything will rain, rain, rain.

(ooooh, ooooh, ooooh)

Minggu, 25 September 2011

Bali....

Minggu, September 25, 2011 1 Comments
Heyyaa bloggers...
24 hari ngilang gak pernah posting...
Kangen juga...
Kemana aja ente fit..??

Okay jadinya mulai tanggal 12 September kemarin aku udah mulai masuk kuliah. Dan kuliah semester 3 ini bener-bener berasa kuliah banget. Tugasnya adaaaa terus gak ada jedanya. Fiiuuhh...

Dan aku abis pindahan kos loohh.. Udah nggak di kos yang lama. Jadinya sekarang punya temen se-kos. Asseeekkk... :D
Tapi kos yang baru ini nggak beda jauh sama kos yang lama kalo masalah internet. Jaringan modem bapuk banget. Kalo dibuat online susahnya minta ampun. Lemoooottt gila..!! Makanya akhir-akhir ini jarang keliatan di dunia maya *stress*

Terus apa hubungannya sama judul postinganmu kali ini fit..??
Ini sekarang aku lagi di Bali.. Di B-A-L-I broo..
ke Bali ngikut sama bokap-nyokap keliling ziarah wali 7 Bali. Hohoo.. Di Bali ada wali 7 yaa..?? Iya dong..!! Nggak cuma Jawa aja yang punya wali songo.. Bali juga punya wali 7..!! Ntar di posting selanjutnya yah aku ceritain selengkapnya.. :)

Tapi di Bali nggak cuma melulu ziarah aja siih.. Ada kesempatan buat rekreasi juga koq. Diajakin ke Kuta, terus ke Bedugul, sama Joger buat beli oleh-oleh. *ke Jogernya masih besok, ane pengen beli tas :D*

Ane nggak mabuk laut loh.. Nggak mabuk laut.. Yeyeye... | -___- | Kan kalo mau ke Bali harus nyebrang laut naik kapal Ferry dari pelabuhan Ketapang, Banyuwangi ke pelabuhan Gilimanuk, Bali :p.

Sekarang tinggal tanya, apakah aku mabuk udara..??